Stravovanie

Vážení rodičia !

Vedúca školskej jedálne oznamuje, že prihlášku na stravovanie pre školský rok 2024/2025 je potrebné vyplniť, podpísať a spätne zaslať na e-mail: zuzana.mikundova@sostn.sk

alebo priniesť osobne vedúcej ŠJ a to v termíne do 21. augusta 2024 (prosíme dodržte termín).

Školská jedáleň (ZŠS)

SOŠ Trenčín

( prihláška sa nachádza na konci oznamu v prílohe )

STRAVOVANIE

Vážení stravníci !

Výdaj obedov bude v čase : od 10,45 hod. – 13,30 hod. a v tomto zložení:

FIRMY : od 10,45 hod. – 12,15 hod.

EXTERNÍ STRAVNÍCI

ŽIACI A ZAMESTNANCI : od 12,15 hod. – 13,30 hod.

Posledný výdaj stravy bude o 13,10 hod.

Predaj stravných lístkov je v pokladni SOŠ v čase pokladničných hodín

PONDELOK A STREDA od 10,30 hod. – 13,00 hod.

Všeobecné stále platné informácie:

Možnosť stravovania pre žiakov, zamestnancov, externých odberateľov, firmy a dôchodcov.

Hlavné jedlo – obed ( varí sa jedno jedlo) od 1.9.2024

S účinnosťou od 1.9.2024 upravujeme ceny:

· cena stravného lístka: 4,90 € / obed ( externí stravníci) pri konzumácii v školskej jedálni

· cena stravného lístka: 5,34 € / obed (externí stravníci) pri odbere obeda so sebou

· cena stravného lístka pre žiakov SOŠ (denné štúdium): 2,37 € / obed (vrátane réžie)

· cena stravného lístka pre zamestnancov v HPP: 1,60 €/ obed

· predaj knedle na objednávku : 1 kus/ 2,20 €

· predaj koláčov na objednávku : l kus/ 0,50 €

· objednanie (nahlásenie) obeda je možné ráno do 7,30 hod. (iba pre externých stravníkov)

Možnosť uskutočnenia spoločenských podujatí pohostinného charakteru ako sú rodinné oslavy, kar, svadby, krstiny, školenia a stužkové slávnosti.

Kontakt u vedúcej ZŠS – p. Mikundová Zuzana M.T. 0903 274 832 , 7 43 05 92/kl. 141

POKYNY PRE STRAVNÍKA:

Žiak sa môže stravovať v školskej jedálni len na základe prihlášky na stravovanie zákonným zástupcom.

Uvedené pokyny je potrebné dôsledne prečítať a zobrať na vedomie. Žiak sa prihláškou nezaväzuje automaticky odoberať stravu, ale zabezpečuje si využiť túto možnosť.

Za neodobratú stravu a včas neodhlásenú stravu sa finančná ani vecná náhrada neposkytuje.

Prihlásiť sa na obedy môžete aj počas školského roka. Stravníci prihlášku na stravovanie odovzdajú vedúcej školskej jedálne (môžete zaslať aj e-mailom). Na odber stravy bude slúžiť čip. Stravník bude prihlásený na stravu až po pripísaní úhrady na účet školského stravovania.

1. Zálohová platba - platba za obedy : Platby za stravu sa vykonávajú bezhotovostným

bankovým prevodom alebo cez aplikáciu EduPage

vopred do 20. dňa v mesiaci na účet v Štátnej pokladnici.

Poplatok 2,37 € za každý odobratý obed, spolu 2,37 € x 20 (dní) = 47,40 €

Číslo účtu (štátna pokladnica): IBAN: SK 40 8180 0000 0070 0065 0187

Variabilný symbol : (identifikátor platby – povinný údaj)

Poznámka: uviesť meno a priezvisko žiaka, trieda

Po pripísaní platby na účet ŠJ sú žiaci hromadne prihlasovaní na stravu na ďalší mesiac. Ak zaplatíte neskôr a platba sa nestihne pripísať na účet ŠJ, žiak nebude prihlásený na stravu na ďalší mesiac, ale bude prihlásený len do výšky preplatku z predchádzajúceho mesiaca. Odporúčame žiakom sledovať si stav svojho účtu cez aplikáciu EduPage, v prípade oneskorenej platby osobne u vedúcej ŠJ.

Obed bude poskytnutý len žiakom, ktorí majú uhradené stravné.

2. Odber stravy je od 3.9.2024 na čip. Pri strate čipu alebo jeho znefunkčnení je potrebné zakúpiť nový čip za poplatok vo výške 5,-- €. Žiaci budú používať pri objednávaní stravy ten istý čip ako aj pri dochádzke do školy. Preto je potrebné a nutné, aby mali vždy odpípnutý príchod do školy, ktorý musí súhlasiť s objednaným obedom.

3. Objednanie stravy je deň vopred do 13,30 h. prostredníctvom :

* objednávacieho terminálu v školskej jedálni svojim čipom

* elektronicky cez Edu Page

* prípadne telefonicky u vedúcej ŠJ na tel. čisle 0903 274 832

4. Výdaj stravy je na základe čipu, ktorý žiak priloží na čítacie zariadenie pri výdajnom

okienku v školskej jedálni. Na základe toho zamestnanci kuchyne vydajú stravníkovi

obed.

5. Odhlasovanie obedov je možné pracovný deň vopred do 13,30 hod. na stránke školy

souspstn.edupage.org alebo v mobilnej aplikácii edupage. Stravníci nesmú vstupovať cez

terminál do svojho konta do nového mesiaca, ak ešte nie sú prihlásení na ďalší mesiac.

Prvý deň choroby (pri náhlom ochorení je možné zobrať si stravu do obedára.

Ak sa chce žiak odhlásiť zo stravovania natrvalo, musí to písomne oznámiť a požiadať o vrátenie preplatku (na účet v tvare IBAN) e-mailom: zuzana.mikundova@sostn.sk

6. Vyrovnanie preplatkov: preplatky budú vrátené na účet v tvare IBAN počas letných

prázdnin.

7. Odporúčame uhrádzať: nainštalovať si aplikáciu EduPage, cez ktorú zaplatíte stravné

jediným klikom. Systém automaticky vyplní všetky potrebné údaje za Vás. Využite

možnosť platby cez aplikáciu Viamo, platbu kartou cez Platobnú bránu Štátnej pokladnice. Návod: https://help.edupage.org/sk/u2679

O Z N A M  Ž I A K O M

DODATOČNÉ OZNAMY K STRAVOVANIU (pre rodičov)

Dôležité je odhlasovať žiakov z obedov počas ich neprítomnosti v škole. V prípade neodhlásenia žiaka zo stravy je rodič povinný uhradiť celý poplatok za stravu za všetky dni kedy sa žiak nezúčastnil vyučovania a pritom nebol z obeda odhlásený.

Dôvodom je, že školská jedáleň pre žiaka obed uvarí, ale nedostane naň žiadnu dotáciu, keďže žiak v škole nebol.

V prvý deň choroby žiaka je možné neodhlásenú stravu odobrať do nami dodaných plastových nádob alebo do obedára. Ďalšie dni neprítomnosti žiaka na vyučovaní je potrebné stravu včas odhlásiť.

Dotácia sa poskytuje len za deň, kedy sa žiak zúčastnil vyučovania. Ak teda žiak príde do školy aspoň na jednu vyučovaciu hodinu, vzniká mu nárok na dotáciu.

Ďalšou podmienkou dotácie je skonzumovaný resp. odobratý obed. Ak napríklad žiak počas vyučovania odíde k lekárovi, alebo dobrovoľne nejde na obed, pritom nie je na daný deň odhlásený, rodič je povinný zaplatiť za stravu, ktorú žiak paradoxne nemal.

KONTAKTY:

Školská jedáleň (ZŠS) : Ing. Zuzana Mikundová – vedúca školskej jedálne e-mail: zuzana.mikundova@sostn.sk MT: 0903 274 832

(evidencia platieb, prihlášky na stravovanie, prihlásenie na obedy, oneskorené platby, terminál, VS, preplatky za stravu)

Mária Šedivá - referent ekonomických činností (účtovníčka) MT: 0903 047 990

e.mail: maria.sediva@sostn.sk

 


Dokumenty na stiahnutie

Fotogaléria

Kalendár podujatí

Predchádzajúci mesiac Február 2025 Nasledujúci mesiac
Po Ut St Št Pi So Ne
  1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28